09/03/2024

黃埔體育會教練 壞過凱婷正黑店

黃埔體育會被人抹黑,老實講都唔係乜嘢新鮮事。最近才發現,原來2023年5月的時候,某網民「二世組」在連登開Post 「學游水千祈唔好去黃埔體育會 呃錢正黑店」,杜撰我們的老師惡死鬧學生,還食煙講粗口 (欠飲酒和紋身),怪不得我們 2023年暑假生意咁差啦!

連登貼文講啲乜

連登原文:

大家留意,黃埔體育會正黑店來的,老師完全無愛心!上次學過一堂鬧死我個仔,d 老師仲係咁講粗口,一上水喺度食煙教壞細路,d老師完全是冇質素的!

我的朋友都知道呢間係黑店,你俾咗錢之後。佢唔會教足你。佢堂堂都轉老師,周圍搵d代課老師客串就係為咗拖時間,求其應付你

奉勸大家唔好浪費金錢,去邊間都好,係唔好去呢間。

最後我都冇比我仔再學,佢對游水都有陰影

最嬲係呢間野仲要WhatsApp警告我,叫我唔好亂講嘢好似恐嚇我咁樣

我係唔會怕的,要宣揚開去等大家都知道呢間野嘅惡行!
:-[:-[:-[

呢段 Post 出咗之後,大概是反應冷淡。「二世組」自己再推多兩次,不過似乎未有人和應。他自己都不禁說:咁快就沉咗。

連登原文截圖:

黃埔體育會 呃錢正黑店 連登原文截圖

我們的回應

好的,咁回應一下先啦。

「學過一堂鬧死我個仔」,其實我哋啲教練出名有教養和好脾氣,鬧人呢就好少聽聞。如果真係有上過我哋游泳課的朋友都會知道。

「老師仲係咁講粗口,一上水喺度食煙教壞細路」,咁呢「食煙飲酒講粗口加紋身」都可以話係港式「壞人」的典範成見 (Stereotype)。咁沒有說我們老師飲酒,有紋身,看來我們在抹黑者眼中,還未差到最低點。想「壞過凱婷」看來也不容易。

粗口就香港人普遍都懂得,但在學生或家長面前講粗口呢,似乎就未見過。一上水喺度食煙?康文署場地全面禁煙,先不說我不知道我們的教練有吸煙習慣,但一上水喺度食煙就似乎有點難度,亦不合邏輯。

「我的朋友都知道呢間係黑店」-咦?咁你又報名嘅?

「你俾咗錢之後。佢唔會教足你。」這個不太明白,不過如果根據故事,學生是第一堂上課,那麼教練不按程度無差別「傾囊傳授」,似乎不合適。如果說教不足時間,多數是同學自己認為「夠皮」提早上水。上過我們游泳班的同學都知道,一般放學有遲無早。因為我們的教練,都是很喜歡「教水」的。

「佢堂堂都轉老師,周圍搵d代課老師客串就係為咗拖時間,求其應付你」咁又話上咗一堂,又會知道下一堂是不同老師?其實是否堂堂都轉老師,可以反向思考,如果同學堂堂都要求跟不同的老師學習,我們游泳會可以安排到嗎?答案是否定的。小朋友的課程是一期6堂,如果一個小朋友便需要 6位教練,行政上真的太辛苦了。對於我們來說,安排一位教練負責在指定時間上課,是最方便的。如果真的可以「周圍搵d代課老師客串」,那麼我們也不需招聘那麼多教練。所以說,堂堂都轉老師是一個荒謬、不合常理的指控。除非,小朋友上課的時間每次也不同,一時星期六下午,一時星期日上午這樣,否則編配到不同教練學習的機會不大。

之後「二世組」說:「最嬲係呢間野仲要WhatsApp警告我,叫我唔好亂講嘢好似恐嚇我咁樣。」其實我們現在都不知道你的真身 (因為大概你並不是我們真實的學生),所以又怎可能警告您呢?

其他人的回應

有位網民「雅琳寶寶」(如果不是樓主分身的話)在貼文刊出後回應:

google 呢間野見到呢個po[sosad][sosad]
 
呢間野真係好伏,個官網講到好pro咁又睇唔起其他泳會咁,點知d 阿sir惡得黎又唔識教,不了

回應一下,「官網講到好 Pro 咁」這樣對我們的贊美,我們也衷心感謝。

「又睇唔起其他泳會咁」其實認識我們的朋友,都了解我們和眾多的游泳會都存在著友好的關係。因此我們絕對沒理由「睇唔起其他泳會」。

「點知d 阿sir惡得黎又唔識教」,我們收到家長的回饋,大部分都是斯文又對教學有方法。所以這種評語毫無根據。

抹黑貼文對我們的影響

我們推測,事件或涉及不忿和妒忌的商業競爭對手,對方存心搞事,惡意發放誹謗言論,滋擾和攻擊。對我們來說,一間有心、有理想的游泳會遭到敵對人士發動垃圾貼文攻擊,污衊抹黑,損害聲譽,對我們生意肯定有影響,我們深表遺憾。

當然,向相關網站要求刪除誹謗及不實言論,我們都認為機會渺茫。

就當作是智力測驗

網民對這些貼文,究竟 Buy 唔 Buy? 我們亦將這些抹黑文動作是智力測驗,如果真的相信了,不來了,吃虧的倒會是他們自己。




黃埔體育會 為你提供至優質的游泳班 https://www.whampoa.org.hk

沒有留言:

發佈留言

任何有關游泳、泳班、泳會的查詢,歡迎留言給黃埔體育會